WC (organizace)

Z Necyklopedie

Whlchr p wc

Znak firmy WC

Organizace WC (oficiální název Wysrané Céčko), je spolek spravující toalety na celém území Česka. Považují se za zakladatele hajzlu jako takového. Za opravdového zakladatele firmy a zároveň celého hajzlu je považován poskok Chucka Norrise, Miloš Zeman.

Wysrané Céčko (dále jen WC) bylo založeno zhruba ve 4. tisíciletí př. n. l. kdy vládce Záchodové říše (dnešní území USA) Zemanovous (pradávný předek Miloše Zemana) založil firmu WC. Jeho firma byla tak úspěšná, že se hajzly rozšířily do celého světa.

1460443-milos-zeman

Ředitel WC Miloš Zeman

[editovat] WC dnes

Od roku 1560 zhruba do roku 2012 je ředitelem WC Miloš Zeman. Ředitele firmy jmenuje prezident USA Chuck Norris, kterému firma WC v plné míře patří.

Rozbity-zachod-400

Příklad, kdy rozhodně musíte zavolat servisáky z firmy WC

[editovat] Servis

Servis je úplně jednoduchý. Pokud máte potíže s hajzlem, stačí zavolat na známé číslo 666751 (ano správně je to prvočíslo) a do 10 minut k vám přijedou servisáci z WC. Pokud hajzl nejde spravit, odvezou si ho a vy jste odkázání buď na sraní na podlahu nebo na sraní ven.

!!!! POZOR !!!! Užívání hajzlů v sousedství je protizákonné, hrozba pokuty 1000 HK (hajzlkorun). Důvod: každé WC má svou databázi bobků a pokud je detekován výjimečný uživatel, Správa WC okamžitě zakročí.

[editovat] WC v budoucnu

Zakladatel ČSSD a WC Miloš Zeman věří, že i nadále bude WC hojně využíván, a plánuje nové modely WC (například WC-SPytlikem - přenosný hajzl tvaru igelitového pytlíku; nebo jeho užití v systému Windows-Wokna, spláchnutí hajzlu pouhým kliknutím myši - dostupné už v roce 2013!

Hovnocuc edit Hovnocuc s.r.o.
    Adult Baby storyAdult BabyCařihradDejvický průjem 2015Doktor HnůjDveře vod hajzluExkrementismusExkrementologieFekalismusEurestFekete-VodérádHnědá magieHovnoHovno se staloHod hovnemJaderný výprdJak správně srátKadíš jak hrom!KakofonieKočičí záchodekLepíkLepíkismusNasranáNávštěvní řád kadibudkyNápisy na WCPisoárkyPrdíkPrdíkyProjímadloPrůjemRybenkaŘiťoviceSběr psích hoven v Praze 666SprcnutíSvatá stoliceTeorie vsání prduToaletova kružniceToaletní papírVelký kulovýVyšná Diera pod SráčomWC (organizace)ZácpaZáchodZóna placeného sraní   
uncyclopedia