Windows 10

Z Necyklopedie

Windows 10 je nejnovější sbírka bugů a kurvítek od společnosti Mikro$oft. Obsahuje ještě více zbytečných funkcí, které používá 1% uživatelů a které tvoří 99% systému. Systém je podle Společnosti přelomový zejména tím, že z něj většina uživatelů vzteky přelomí klávesnici o monitor.

[editovat] Úspěchy Windows 10

  • Je dostupný i na mobilní platformy, dosud běží na úžasných 17 mobilech(všimněte si, že jde o prvočíslo).
  • Do roku od vydání měl Windows 10 běžet na miliardě zařízení. Plán byl splněn na celých 30%.
  • Inženýrům Microsoftu se podařilo vykoumat, jak aby tento systém žral ještě více než kterákoli předchozí verze. Však toto zefektivnění systému také s velkou slávou propagovali.

[editovat] Marketing

V tomto případě marketingová kampaň ve stylu "pokud budete lidem něco opakovat dost dlouho, tak tomu uvěří" žalostně selhala. Manažeři Microsoftu byli značně překvapeni tím, že ani hromada slov nedokázala udělat z Windows 10 plnohodnotný operační systém. Aktualizace na Windows 10 byla asi tak nevtíravá jako podomní prodavač, čímž se po dlouhé době prokázaly kvality Windows Vista, neboť jako jediný Podporovaný Systém nevnucuje uživateli instalaci Windows 10.

[editovat] Mobilní verze

Windows Product Family BSOD.png

Sjednocení všech platforem podle Microsoftu

Tvrzení Microsoftu, že na mobilech se používá jen slabě odlišná verze, je nesmysl, neboť Windows 10 dokáže usmažit i Intel Itanium. Tato verze debilitou uživatelského rozhraní překonává všechno, co Microsoft dosud v tomto oboru vymyslel. Například klávesnice mobilů s Windows 10 musí obsahovat svatou trojici Ctrl+Alt+Delete. K tomu, aby rozšířil mobilní verzi, musel Microsoft koupit Nokii, protože žádný výrobce by dobrovolně ani z přinucení tento systém nepoužil. Příjemným plusem je naopak možnost užít si modrou smrt i na mobilech.

Aby si mohli užívat i zelení, byla vypuštěna i ekologická zelená verze.

Win10 zelena.png

Zelená verze

Počítače
Ělěktronika 666

Počítače: AcerAppleBarbie PCCMEUDetektor lžiElektronika 666LenovoNový JeruzalémRačunik-RTuringův strojUral 2
Hardware: Caps LockCD-RWDěrná páskaF13iPrdKompresorScroll lockŠkoda 1000MBŠkvorPaměť WOM
Software: BSODEmacsKVGЛинуксMicrosoft WordMooreův zákonPoznámkový blokPřekladSvatý TučňákVálka s švábyWindowsVista
Programování: LispOSTRAJavaPočítačová lingvistika
Aplikace: AhE-mailEndInternetKomprese datRodné čísloTrabant AussichtDOSBoxDvě minuty nenávisti

uncyclopedia