World of Tanks

Z Necyklopedie

PT76

Hráč používající cheaty neboli podvodník

World of Tanks je počítačová hra vyvíjená ukrajinskou společností Pařgaming (Paяgaming).

[editovat] Hra

Soviet Offensive Moscow December 1941

Sovětské tanky při útoku během turnaje v Donětsku

World of Tanks divnej tank

Elitní slovenský tank Mečiar T93

Ve hře jde o to, jako první natankovat svoji nádrž. Potom zbývá důkladně zamést. S nepřáteli.

[editovat] Národy

Jelikož ve hře na evropských serverech je velká komunita Poláků, tak si vyžebrali (stejně jako Češi a Slováci) svůj národ.

[editovat] Módy

Oblíbené módy zahrnují World of Tom Hanks, kde jsou mapy z prostředí filmů s hercem Tomem Hanksem, např. Normandie (Zachraňte vojína Ryana) nebo Filadelfie (Philadelphia). V jiném módu jsou dodány frakce Ukrajiny a Krymu.

[editovat] Názor feministek

Neváhala jsem a nainstalovala si hru WOT – World of Tanks. Po chvíli hraní jsem si uvědomila, že skrze počítač vlastně ovládám mužský penis. Po tomto uvědomění si bylo pro mě velice obtížné koncentrovat se na hru, protože jsem věděla, že co z těch tanků trčí není dělo, ale mužský a ještě k tomu trčící penis, který plive sperma na ostatní hráče – ovladače penisů.

WOT je vysoce homosexuální hra s prvky sadismu, protože nezřídka proti sobě tyto tanko-penisy najíždějí a letmo se dotýkají. Ve hře lze spatřit tanky, které mají krátké penisy, ale sperma jim stříká rychle za sebou a nebo starší, zamyšlené tanky, které mají dlouhý penis, ale trvá jim než vystřelí. Pak jsou tam tanky, které se obvykle schovají někde v rohu, aby nešly vidět a vrhají sperma přes celé herní pole. Ti se ještě nesmířili se svojí orientací, tak jsou raději schovaní. Ostatní hráči, zvláště ti červení je nesnáší a snaží se je na herním poli najít, aby je mohli uspermovat k smrti.

Ve hře se ukazuje, že tam je napojeno až několik desítek tisíc homosexuálů, což mě přivádí na myšlenku, že muži jsou ve většině homosexuálové, protože co jsem slyšela od kamarádek, tak jejich manžele skoro všichni tuhle hru hrají.

Co mě taky zaujalo, že jsem se nikde nedozvěděla, jak můžu být v tom červeném týmu, protože někdy mě štve, že když po zeleném střelím, tak se na mě všichni vrhnout a doslova mě znásilní až umřu. A v takovém týmu teda být nechci.

Aneta

Tato recenze byla publikována serverem feministky.com.[1]

uncyclopedia