X-Traktor

Z Necyklopedie

Jedná se o nejnovější zemědělskou soutěž pořádanou televizí NOHA. Hlavní cenou pro vítěze je všeobecná celonárodní ostuda, zbrusu nový traktor a autogram Přemka Prkeného Podlahy.

[editovat] Pravidla soutěže

Do soutěže se může přihlásit každý zemědělec nebo babka s motykou pokud ovšem umí řídit traktor a používat zemědělské nástroje. Další podmínkou soutěže je odolnost ke smradu z hnoje, protože celá soutěž se odehrává v kravíně a v blízkém okolí. Poslední podmínkou jsou nároky na soutěžní oděv skládající se z: motyky, gumáků, ze kterých musí čouhat sláma, vidlí na kydání hnoje pro další kola soutěže, špinavé montérky a rádiovku (povolena je i zmijovka). Ženy můžou používat starý šátek, nikoli však pionýrský. Povinný oděv si musí soutěžící vzít s sebou.

[editovat] Konkurz

Vzhledem k velkému zájmu lidí o tuto soutěž se musí před samotnou hlavní soutěží konat konkurz kde bude většina lidí vyhozena bez zbytečných kryptofašistických a buržoazních procedurálních kravin, jako je třeba zdůvodnění. Všichni vyhození si ale následně můžou postěžovat v zákulisí (hnojiště u kravína) na kameru bez přítomnosti kameramana, režiséra, nebo moderátora, či diváků. Všechny takto natočené stížnosti budou posléze vhozeny na hnůj.

Následně jsou všichni přihlášení vyhnáni pouze s motykou na pole, kde se spolu utkají v soutěži o nejrovnější járek. Vítězové postupují do dalšího kola, kde se kydá hnůj na čas. Po projítí těchto disciplín se vybere 60 (bohužel to není prvočíslo) nejlepších pro hlavní televizní soutěž.

[editovat] Hlavní soutěž - semifinále

Zatímco konkurz se odehrával celou dobu venku tak tato část soutěže se již odehrává přímo v líbivých interiérech kravína a to tzv. Na živo. Původních 60 soutěžících se zde rozdělí do 6 skupin po 10 humanoidech a během tzv. semifinálových kol jsou z každé skupiny vybráni pouze dva postupující. Semifinálovou soutěží je kárový maraton. Tato soutěž spočívá v převezení plné kárky hnoje z jednoho konce kravína na druhé a zase zpátky až do zblbnutí. Postupují dva soutěžící co to jěždění nejdýl vydrží.

[editovat] Hlavní soutěž - finále

Posledních 12 soutěžících pak postupuje do finálových kol, kdy každé kolo jeden soutěžící vypadne (a to doslova a do písmene jelikož vyřazený si musí sednout na dopravník a ten soutěžícího vyveze ven z kravína a vyhodí na venkovní hnojiště). Finálová kola se také liší stylem soutěže, protože každé kolo má jiný motiv. (např vyorávání brambor, dojení krav). Individuum, které projde všemi koly, následně získá hlavní cenu této soutěže.

uncyclopedia
V jiných jazycích