FANDOM

Nešlápněte do hovna Nepotěšil jsi mne chlapče, ale ani já tě nepotěším. Najde se nějaký hrdobec (hovnivál), který SPRASÍ tento článek?
Les

Tento exemplář je něco mezi 4. a 5. typem - Za sraní jako takové se zde neúčtuje ani koruna, ale dochází zde ke znečištění lesa s pokutou v řádech statisíců.

Zóna placeného sraní je nepřesný termín označující několik různých zón. Je tedy třeba si je vyjmenovat.

Zóny Editovat

1. Hřiště sračkovanéEditovat

Sračkovaná, oblíbená společenská hra. (Více zde.)

2. Zóna odměněného sraníEditovat

O tomto tématu blíže pojednává článek Parlament.

3. Zóna zasraně placenáEditovat

Bobek Tato sekce stojí za hovno

4. Sračková o-zónaEditovat

Známá též jako exkrementozonová vrstva pluje permanentně v kastratosféře. Je to taková "blána", která ohraničuje prdíky a sublimované výkaly, které se nacházejí ve výšce 25-30 kilometrů. Místa, kde je tato vrstva narušena, odborně nazýváme exkrementozonová díra. Vlivem tohoto neblahého jevu plynné látky unikají, chladnou a padají na zem v podobě tzv. Kyselých dešťů. Ano, milé děti: Se sírou to má hovno společného.

5. Zóna se sraním zpooplatněnýmEditovat

Houno

Drahé tafiry nizozemské firmy Hounö dovedli lidi až do extrému. Lidé začali srát doma

ZssZ je patrně zónou, kterou si většina člověků vybaví, když slyší termín Zóna placeného sraní. Je to tedy opačná zóna druhého zmíněného významu tohoto spojení. V této zóně se za pouhé vysrání musí platit; bohužel jsou často poměrně draze tarifovány i úsery.

6. Evropská zóna placeného sraníEditovat

Karetní pisoáry

Eurozóna gender-korektně zakázala pisoáry, muži tedy mohou na úlevu ve stoje co? Zapomenout.

Takzvaná eurozóna je soubor speciálně vymezených prostor, kde je nutné kadit v souladu s eurounijními zákony. Záchodový software umožňuje analyzovat aktuální exkrement a umožní detekovat zakázané látky jako jsou drogy, salámy a párky pochybného obsahu nebo marihuanu.

Vše v eurozóně vykaděné pak putuje do podzemní biomasy, která ještě dobře poslouží. Nic tak nepřijde na zmar.

  • Poznámka: Kromě zón se sraným zpooplatněným existuje i zóna se sraním nezpoplatněným. Tyto zóny jsou využívány podstatně více; dle Novoperdelkinskotěrkenskaněvskoje-Nevyslovitelnojevských exkrementologů až o 33 % častěji. Vzhledem k faktu, že takových zón je podstatně méně, často se mezi čekajícími frontami lidí přenáší různé nepohlavní choroby; navíc může dojít k sexu a s ním související choroby pohlavní a poruchy svěrače (Více ve článku Dejvický průjem 2015).
Hovnocuc edit Hovnocuc s.r.o.
    Adult BabyBanžo žumpingCařihradDejvický průjem 2015Doktor HnůjDveře vod hajzluExkrementismusExkrementologieFekalismusEurestFekete-VodérádHnědá magieHovnoHovno se staloHod hovnemJaderný výprdJak správně srátKadíš jak hrom!KakofonieKočičí záchodekLepíkLepíkismusNasranáNávštěvní řád kadibudkyNápisy na WCPisoárkyPrdíkPrdíkyProjímadloPrůjemRybenkaŘiťoviceSběr psích hoven v Praze 666Smrad (veličina)SprcnutíSvatá stoliceTeorie vsání prduToaletova kružniceToaletní papírVelký kulovýVyšná Diera pod SráčomWC kreativecWC (organizace)ZácpaZáchodZóna placeného sraní