Z černé kroniky

Z Necyklopedie

Cerna kronika

[editovat] Ústí nad Labem, 12. řachna 2017

V ústecké nemocnici při rentgenovém vyšetření pacientky upadl na pacientku několikasetkilogramový kus rentgenu.[1]

[editovat] Big Senov, 10. žína

Prujem2

Ilustrační Foto

Muž vylil na starostu kýbl Hoven, kýblovi se naštěstí nic nestalo.[2] Tato zpráva patří vlastně do Hnědé kroniky.

[editovat] Kladno, 3. dubence

Sud od ředidla a rozbrušovačka nejdou příliš dohromady. Děkujeme odvážnému kutilovi, za otestování nekompatibility zmíněných předmětů [3]

[editovat] Chattanooga, 26.března

Pes napadl policejní auto a skončil ve vazbě, i na zvířata musí být přísnost.[4]

[editovat] Srbsko, 18. března

I pod vlak je třeba umět skočit.[5]

Poctenicko-baby-a-dedka

Počteníčko

[editovat] Vestec u Prahy, 28. ledna 2010

Při odchytu vzácného vrabce domácího, který je dnes tak vzácný, že ani Havel a šéfové NATO si nemohli dovolit vrabčí polévku, spadnul muž ze žebříku. Kdyby použil speciálně vycvičenou kočku devítiocasou, nic by se jemu, kočce ani žebříku nestalo. [6]

[editovat] Uherské Hradiště, 18. prasince

pes navedl slepou ženu pod nákladní auto. Naštěstí se mu nic nestalo. [7]

[editovat] Velká Británie, Midsomer, 5.9.2009

Podle TAN (Tisková Agentura Necyklopedie) pokračuje dále genocida lidu Velké Británie. Dosavadní vraždy v Midsomeru se nyní přesouvají do Oxfordu. Podrobnosti najdete na TV Prima.

[editovat] Slovensko, Handlová, 30. 7. 2009

Slovenská policie zastřelila českého lupiče [8]. V konfliktu mezi Čechy a Slováky, v kterém se dosud používaly jako zbraně pouze dopravní prostředky, které měly zásadní význam v první světové válce, poprvé použili konvenční zbraň. Místo toho, aby se slovenští policisté nechali postřílet, čímž by se stali hrdiny jako je každá první oběť světové války, radějí zastřelili Čecha a vystavili tak svou vlast riziku, že bude českým protiútokem hned po nesplění nesplnitelných podmínek zničena a dobyta. Odpovědí nemůže být nic jiného než válka.

[editovat] Španělsko, Pamplona, 10. 7. 2009

V Pamploně se srazili účastník adrenalinového sportu a běžící býk. Býkovi se naštěstí nic nestalo.[9]

[editovat] Štýrský Hradec, 21. 6. 2009

Český řidič autobusu málem zabil v Rakousku 34 Slováků. Bohužel se mu to nepovedlo, protože měli nad sebou anděly strážné [10], ale i tak je to slušná odveta za zastřeleného muflona a přejetý automobil. Pomalu začíná válka. Teď jsou na řadě Slováci. [11]

[editovat] Praha, 10. 6. 2009

Čeští záhadologové přišli se zprávou, že se v ČR přemnožili bubáci. Podle odborníka to bude mít za následek zvýšené množství infarktů. Proto se nezapomeňte podívat každý večer pod postel.

[editovat] USA, stát Mississippi, 8. 6. 2009

Jedenáctiletý chlapec zastřelil svého mladšího bratra, protože ho vždycky porážel, když hráli na počítači. Jejich otec při tom kosil trávu. Kdyby je donutil mu pomoct, nestalo by se to. Détská práce není zase tak špatná... [12]

[editovat] Slovensko, Kysuce nedaleko Turzovky, 8. 6. 2009

Slovenský mašinfíra přejel české auto a zabil řidiče. Zraněna byla též jeho manželka (řidičova, ne mašinfírova). Že by se Slováci bránili? [13]

[editovat] Jablunkov, 17. 5. 2009

Neznámý řidič (nejspíš někdo z MOA) přejel Slováka. To maj za toho zastřelenýho muflona. [14]

[editovat] Žleby na Kutnohorsku, loni v prasinci

Slovenský ministr trestuhodně zastřelil českého ministra muflona. [15]

[editovat] Moře u Japonska, 4.5. 2009

Japonští aktivisté dnes ráno u břehů Japonska povraždili 10 velryb. Vůdce Vladního hnutí za záchranu velryb prohlásil, že velryby byly agresivní a tudíž byly hrozbou pro ostatní populaci velryb. Úlovky byly prodány na maso. Výtěžek bude údajně financovat další podobné záchranné akce, neboť dle vyjádření japonského ministerstva ekologie se jen kolem Japonska prý pohybuje dalších 523 velryb, které jsou z blíže nespecifikovaných důvodů nebezpečné.

[editovat] Hrabství Lincolnshire 28.4.2009

Ptáci při kouření způsobují často požáry.

[editovat] Louny, 8.4.2009

V časných ranních hodinách odcizili tři romští lounští občané před jedním domem zaparkovaný automobil. Ačkoli nestartoval, nevšimli si, že nemá baterii a pokusili se jej rozstrakt z přilehlého kopce. Když naskočili do stále nenastartovaného auta, řítícího se slušnou rychlostí z kopce, zjistili, že nemá ani brzdy. Pomlácení spoluobčané byli pod kopcem posbíráni brzy dorazivší policií.

[editovat] Hodkovice nad Mohelkou, 8. 4. 2009

Na Liberecku se přemnožili losi a ohrožují provoz na pozemních komunikacích. Například u Hodkovic nad Mohelkou byla srážkou s losem poznamenána hned dvě vozidla. [16]

[editovat] Beskydy, 7. 4. 2009

Jezdec Formule 1 Kimi Raikkonen odmítl přijet do Beskyd. Je tam podle něj příliš horko a dle jeho vlastních slov "Horköure eheajquale" což v přakladu je příliš velký blázinec. Místní obyvatelé toho litují, už začali přebarvovat místní krávy na červeno podle jeho oblíbeného teamu formule 1.

[editovat] Domažlice, 2. 2. 2009

Policisté ze západních Čech si budou hrát s kolegy z Německa. Budou totiž spolu skládat puzzle.[17]

[editovat] Orlová 30. 1. 2009

Rodina musela z dolu, metan z domu zaplavil důl. [18]

[editovat] Praha 26.1.2009

V pravidelném televizním pořadu Volejte koho chcete,třeba řediteli,bylo oznámeno,že se chýlí ke konci kriminální seriál"Vraždy v Midsomeru".V této obci na jihozápadě Anglie byli totiž za dobu trvání seriálu již vyvražděni všichni obyvatelé.(desetiminutová přestávka na reklamu)Na svědomí to má údajně gang Kobra 11,který místo zákona a pořádku zde projevil svoje zločinné úmysly.

[editovat] Ostrava, 21.1.2009

Muž byl odsouzen v Ostravě na 20 let za smrt prostitutky. Požadoval po ni anální sex. Odmítla, proto ji ubil kladivem do hlavy.[19] (Bohužel novináři nenapsali, jestli vrah po její smrti konečně dosáhl análního sexu.)

[editovat] Uherské Hradiště, 21.12.2008

Škodu za více než 25 milionů haléřů nadělal požár kasáren v Uherském Salámu . Špekuluje se o tom že budovu podpálil známý Hradišťský chodec Štefka. Poté co přivolaná FBI nahackovala Necyklopedii se tato informace nepotvrdila, protože známý chodec již není mezi živými. Přivolaní městští strážníci vedení pplk. Havelčíkem zjistili, že v okolí hořeniště se poflakuje skupina bezzubých bezdomovců a veškerou odpovědnost hodili na ně. Podle tvrzení televize nova byli hasiči na místě do 90 sekund od nahlášení požáru. Toto číslo se našemu týmu Necyklopedistů zdálo velice zvláštní a rozhodli jsme se to prošetřit. Ovšem nepotvrdily se domněnky, že se TV N@VA spletla a mělo to být 90 minut a dokonce ani že hasiči sídlili přímo v domě který hořel. Nakonec jsme přímo u náčelníka hasičů v Uherském Hradišti zjistili že požár jim někdo oznámil hodinu a půl před jeho vypuknutím a oni tedy měli dost času na přípravu jak tvrdí náčelník hasičů: "Dokonce jsme si stihli zajet na ARALKU a koupit bagetu. Prostě pohoda..." Následující den po požáru se nám podařilo zachytit kousek rozhovoru starosty Uherského Hradiště a náčelníka kmene hasičů, který jasně hovořil o tom jak je starosta rád že se nikomu nic nestalo (text musel být cenzurován): " To jsem kur*a rád že to už konečně shořelo a nikomu se nice nestalo. Už se těším až tam vyroste ten zasra*ý muničák abysme se připravili na válku s Uhrama. " Tvrdí starosta Uherského Salámu natíraje si krém proti jebákům na nos.

[editovat] Praha-Ruzyně, 13.12.2008

Dnes v ranních hodinách došlo k tragické smrti nejmenovaného muže věku 43 let. Muž společně s dalšími zaměstnanci stavební firmy Postavil a Rozdupal s.r.o dokončovali klempířské práce na novostavbě rodinného domku. Nešťastný muž odešel vykonat svou potřebu na chemický záchod, a když ho opouštěl, padl k zemi několik metrů před ním. Nikdo netušil, co se stalo. Přivolaní pracovníci záchranné služby nalezli muži v hlavě díru o velikosti ping-pongového míčku a konstatovali smrt. Na pitvě nenašli v ráně žádnou kulku ani jiný předmět, pouze rozpuštěné lidské exkrementy...Kriminalisté se domnívají, že exkrement pochází z letadla, kterých nad Ruzyní krouží nespočet. Splachovací zařízení letadla se nejspíše porouchalo a dostatečně "nerozmixovalo" exkrement. Ten opustil letadlo v celku a při pádu z 10 000 m nadmořské výšky zmrzl. Při pádu z tak velké výšky nabral ohromnou rychlost a nešťastnému muži prorazil lebku, a ten na místě zemřel. - Spiells S. Ryan

[editovat] Louny, 24.11.2008

Během noci z 23. na 24. listopadu se na kruhovém objezdu v centru Loun objevilo vkusně zaparkované auto. Jak se ukázalo, patřilo sousedovi Necyklopedisty Vygoše.

[editovat] Malé Hoštice u Opavy, 3. 11. 2008

Muž a žena šlapající zelí se přiotrávili kvasnými plyny. Zachraňovat je museli hasiči. [20]

[editovat] Podbořany, 23.10.2008

Hasiči z Podbořan ve čtvrtek večer dvakrát zasahovali při požárech popelnic. V půl deváté vyjížděli do nedalekých Blšan, kde hořel odpad v kontejneru. Hned na to spěchali do dělnické ulice. S tamějším požárem popelnic se vypořádali ve tři čtvrtě na deset. [21]

[editovat] Louny, 28.9.2008

Dva policisté se zranili při srážce s blbcem taxislužbou v Lounech.[22]

[editovat] Kocanda 27. 9. 2008

Při hustění kolečka u kárky si přivozil vážný úraz neznámý muž. Exploze mu prorazila lebku. Je důvodné podezření, že do incidentu je zapletená MOA. [23]

[editovat] Praha, 3. 9. 2008

Strážníci našli u přehrady v Praze lidské chodidlo. Kolem půl čtvrté odpoledne hlídka městské policie našla ve zdejším lesoparku lidské chodidlo. Na místě byla výjezdová skupina policie. Víc má prozradit pitva. Policie zatím neví, komu nalezené chodidlo patřilo. Je si však jistá, že nalezené chodidlo nepatří nikomu z policie, protože žádnému policistovi chodidlo nechybí.[24]

[editovat] Brno, 28. 8. 2008

Z balkonu v ulici Panská v Brně vypadl pes. Na místě byla náhodou veterinářka, která naštěstí nezjistila rozsáhlé poranění. Na místo přivolaní policisté odvezli lehce poraněného vlčáka na speciální psí stanici. Soused Jan Coufal uvádí, že pes vypadl z balkonu již podruhé. Je to prý hloupý vesnický pes, kterého tehdy i teď viděl, jak se na balkoně rozeběhl za holubem a pak jen padal.[25]

Komentář Necyklopedie: To by se na Měsíci stát nemohlo. Tam by totiž pes za holubem letěl.

[editovat] Brno, 27. 8. 2008

Neznámí pachatelé v noci v Brně přelepili hlavu Vojtěcha Adama, komunistického kandidáta do krajských voleb. Místo své fotografie na dvou billboardech v Komíně a v Pisárkách tam má nyní na hlavě lebku.[26]

Komentář Necyklopedie: Ještě že tam na hlavě nemá máslo.

Jedovatý pes

Pozor na psa! Obzvlášť když stojíte pod balkonem!

[editovat] Brno, 26. srpna 2008

Náhodný kolemjdoucí v Králově Poli zahlédl, jak někdo do auta nakládá pytel s mrtvolou. Zavolal proto policii, která do pronásledování automobilu vyslala celou zásahovou jednotku. Ta řidiče automobilu zajistila v Lesné, zrovna ve chvíli, kdy vytahoval z kufru tělo v pytli. Po zneškodňovací akci policisté zjistili, že v pytli je pes. Policisté si oddechli a přijali mužovo pozvání na psí guláš.[27]

Boxer

No nedojímá vás?

[editovat] Praha, 20. srpna 2008

Na špatném místě ve špatný čas se ocitl jeden bezdomovec. Berani ho chytili a odvlekli do lesa. Tam pak svůj "úlovek" začali rožnit. Událost se stala v noci z pondělí na úterý. "Městští strážníci chytili berany, kteří opékali bezdomovce z mého stáda," říká podnikatel z městské části Praha 1.

Asi padesátihlavá skupina, jejíž řady jsou teď chudší o jednoho zabitého bezdomovce, patří jednomu místnímu podnikateli. "Sbírají pro mě na ulici láhve a já je pak za dráž prodávám dál", svěřil se nám podnikatel. Berani se přitom naštěstí na podnikatele jít neodvážili, jejich cílem se stal jen bezdomovec. "Byl to menší bezdomovec, mohl vážit okolo třiceti kilogramů," odhaduje škodu podnikatel.

Tři berani si na podnikatele netroufli, přesto nad drzostí jejich činu zůstává zdravý rozum stát. Obzvlášť když jsou to býložravci.

[editovat] Eisenstadt, 23. července 2008

Násilné střety mezi rakouskou Domobranou a jednotkami nově vzniklé Republiky Gradišće si vyžádaly už 15 mrtvých a několik desítek raněných. Slovensko, jehož hlavní město Bratislava je rovněž součástí nově vzniklého státu, zatím vojensky nezasáhlo. podle Žiliny je to tím, že pokud Slovensko jakkoli zaútočí na RG, vyhlásí mu Maďarsko, které odvolalo uznání Slovenské republiky a začalo ji opět považovat za Félvidék, válku.

[editovat] Brno, 30. června 2008

Na hlavním nádraží se objevila slovenská zmije a vážně pokousala místního průvodčího. Ambulance přijela ihned, ale bylo už pozdě. Zemřela na otravu jídlem.

[editovat] Brno, 23.června 2008

Jistá blondýna se vážně zranila na zahradě, když hrabala listí. "prostě mi ujela noha a z toho stromu jsem spadla" řekla vlastními slovy. Rentgen ukázal 3 zlomená žebra, ruku a 2 prsty u levé nohy.

[editovat] Dobrá voda 2.června 2008

Zloděj nezvládl řízení anglického polokrevníka a ve vysoké rychlosti narazil do květináče, byl na místě mrtvý.

[editovat] Pardubice, 25. května 2008

Výsledkem bezpečnostní akce, kterou vyhlásila na tento víkend dopravní policie v Pardubickém kraji, je osm mrtvých. Z nich bylo pět motorkářů a čtyři další účastníci silničního provozu. Jednomu nápaditému řidiči bez řidičského průkazu se povedlo rozpůlit své Audi o betonový sloup, což dokazuje zaostalost dopravy v Čechách - v Moravstánu se totiž běžně používají zastavovací zdi, u kterých rozpůlení vozidla nehrozí. [28]

[editovat] Praha, 21. dubna 2008

Z okna v šestém patře panelového domu na sídlišti v Hostivaři vypadla žena, která čistila okna. Jako první byl na místě zpravodajský štáb televize Buran-Stepní vítr a zatímco postižená ležela na trávníku před domem, reportérka ihned natočila rozhovor se dvěma stařenkami, z nichž jedna prohlásila: „To je strašné“, a druhá: "To je otřesné“. Pak si ale reportérka všimla, že kolem vypadnuvší ženy není žádná krev, a nikdo se nepere s posádkou rychlé záchranné služby. Ihned zavolala satelitním telefonem šéfovi zpravodajství a sdělila mu - cituji: "Šéfe,tak na takovou prkotinu se ti můžu vysrat." Šéf vysoce ocenil její angažovaný přístup a ihned jí přidělil jiný případ, který se odehrál o několik bloků dále, kde manžel zavraždil manželku, znásilnil tchyni a sousedku, která se přišla zeptat, co se u nich děje, a pak se oběsil na kandelábru před barákem. Reportérka prohlásila, tak to je teda jiný kafe, a pobízejíc štáb slovy: "Dělejte, ať jsme tam dřív, než spláchnou krev", ihned odjela na místo. Do jisté míry to však byla chyba, protože po jejím odjezdu postižená žena náhle vstala, prohlásila, že je trochu otřesena, ale jinak jí nic není, protože vždy při čistění oken používá vložku s křidélky.

[editovat] Lamovite, Bosna, 9. dubna 2008

Mimozemšťané si vzali na mušku dům bosenského vesničana. Za posledního půl roku už na něj svrhli pět meteoritů.

"Je naprosto jasné, že se na mne zaměřili mimozemšťané," tvrdí. "Nevím, čím jsem je popudil, ale žádné jiné vysvětlení nedává smysl. Pravděpodobnost, že na vás spadne meteorit, je tak malá, že když vám spadne málem na hlavu pětkrát, je jasné, že v tom musí být záměr." [29]

[editovat] Patna, Bihár (भारत), Indie, 8. dubna 2008

Termiti sídlíci v bankovním trezoru žerou nejen peníze ale dokonce i zlato a uran. [30]

[editovat] Paříž, 7. dubna 2008

Diana

Za smrt princezny Diany neodpovídají lidé, snažící se odhalit Jak zacházet s obnaženou vagínou ve společnosti, jak tvrdila BIS. Podle nedobře informovaných zdrojů vůbec nešlo o zachycení princezniny vaginy.

[editovat] Karlovy Vary, 3. dubna 2008

Osmdesátiletý důchodce daroval KSČM 750 tisíc [31]. Nemocný muž odmítl možnost zaplatit si pobyt v luxusním soukromém sanatoriu a raději peníze daroval rodné straně. Svědčí to o oddanosti a moudrosti komunistů.

[editovat] Brno, 15. června 2007

Hochi

Vietnamský prodejce pan Nguyen Han Duong, jediný držitel oficiálního povolení hovořit vietnamsky na území Brna

Včera v podvečer došlo v asijské tržnici nedaleko brněnského nádraží k výtržnosti. Jak se ukázalo, jeden vietnamský trhovec, pan Nam-phan-do, zde již delší dobu prodával napodobeninu světově proslulého pracího prášku Árijec ultra. Podvedení zákazníci však při praní zjistili, že špína zůstala, ale knoflíky byly pryč. Většina reagovala tak, že prášek prostě vyhodili. Ne tak šetrný důchodce F.H. Ten se tak rozčílil, že šel prášek osobně reklamovat.

Na jeho rozčilený řev však trhovec reagoval jakýmsi (dle F.H.) podivným pištěním. "Nasralo mě to", řekl důchodce a omlátil prášek trhovci o hlavu a po té začal demolovat stánek. Nejdříve ovšem trhovci vyspílal žlutých hajzlů vyjebaných a rákosníků. Trhovec zvolil kvapný ústup, při čemž pištěl, ze nerosúmi cesky. Nějací lidé, kteří nevěděli oč jde, zavolali na F.H. policii. Po příjezdu strážníci našli již jen zcela zdemolovaný stánek a zdivočelého F.H. Když ho vyzvali, aby se rozešel, poslal je do Prdele.

Pak oba strážníky zpolíčkoval, jednomu z nich utrhl kapsu z uniformy i se služebním odznakem a zahodil služební obušek. Přitom nestále hulákal, že takoví vyjebanci a duté hlavy pitomé ho nebudou poučovat, jak se reklamuje vadné zboží, že on zná zákony a svá práva dokonale. Protože po vietnamském trhovci již nebylo stopy, nepodařilo se strážníkům zjistit, zda se pouze dusil práškem, nebo skutečně nerosúmí cesky.

Po použití uklidňovacích chvatů byl F.H. předveden na nejbližší policejní služebnu, kterou okamžitě vybílil. Po provedení nezbytných úkonů byl propuštěn a po jeho odchodu prohlásil velitel policejní služebny, že tak pěkně vybílenou služebnu ještě neměli a z ohledem na to, nebude F.H. dále stíhán. "Co je to pár facek strážníkům proti vybílené služebně", dodal. "Pana F.H. chápu, s tím rákoskou bych nejednal jinak".

[editovat] Mokrá Lhota, 5. května 2007

Místo kočky

Přepis novinové zprávy:

Pro trestný čin obecného ohrožení je soudně stíhán 64 letý důchodce, který vystřelil v obci Mokrá lhota v okrese Benešov z podomácku upravené zbraně na kočku a zasáhl práškující letadlo Z37 Čmelák.

Pan Kočka, přítel Jiřího Paroubka, zprávu dementoval.

[editovat] Zástřizly 7. července 2005

Rvačka mezi muži z Uherskobrodska skončila vraždou. [32]

[editovat] Brno Tuřany 15. ledna 1831

Václav Babinský se dopustil loupežné krádeže v domku převozníka Jana Krejzy v Brozanech

[33]

uncyclopedia