FANDOM

Merge-arrows Tento článek se tematicky překrývá s článkem smrt.

Brko

Zaklepání bačkorami je zábava, kterou většina lidí udělá pouze jednou - takové komické číslo nakonec. Pravdaže, existují vyjímky, které toto představení nehrály až na samém konci svého vystoupení, ale tato odlišnost je statisticky nevýznamná. Jedná se totiž o stav, kdy je nevratně, s trvalým či netrvalým poškozením zaklepáno bačkorami. Bačkory mohou býti též nataženy. Natažena mohou býti s velkým úspěchem také brka.

Druhy stavůEditovat

Chvilkové natažení brkEditovat

Bez vážnějších následků. Například když skočíte z okna, namlátíte si hýždě, otřesete si mozek, zatemní se vám před očima. Též nazýváno Pa-natažení brk. Znalci používají termín hemipapuché (z francouštiny: hemi: polo, papuché: bačkory).

Klinické natažení brkEditovat

Obvykle s trvalými následky. Například když skočíte z okna, namlátíte si hýždi, zlomíte si všechna žebra až na to čtvrté odshora na levé straně (které se odmítlo na destukci podílet), otřesete si mozek a zatemníte před očima na dost dlouho. Vidíte tunel. V tomto případě nejde o zdravé zjevení sexuálních tuh (od touha), ale o to, že jdete za Pánem Bohem (Perunem, Moranou, Stevem Jobsem, Višnou, Shinigamim - sem dosaďte oblíbeného boha smrti, boha univerzálního (např. Alláh), nebo boha pekla (např. jak říkáme my, znalci, Luciper)). Zpravidla se poté koná děkovačka, v případě fenomenálního výkonu (například pád do mixéru, blízké pozorování růstu jaderného hřibu atp.) se provádí prostý sběr zbytků, případně seškrábání.

Všeobecné natažení brkEditovat

S jediným trvalým následkem, skonem. Například skočíte z okna, namlátíte si obě hýždě, zlomíte si všechna žebra, máte pánev na prášek, žádný otřes mozku nepřijde, protože je mozek dávno nefunkční (z mrtvice) a zatemnění před očima na věky věků věků, amen. Pokud jste čtyřrozměrní, pak na věky věků věků věků věků. Vrkú!!! Checht. Šlus, Ende, jak praví staří Čechové.

ZajímavostEditovat

Bačkory

Neškodně vypadající pár bačkorek na vlněném podkladu.

V přeneseném významu se používá natažení brk např. u ústrojů. Zde je nutno držeti se historického významu brk, nenahrazovati jej moderním termínem pero. Viz použití ve větách.

Použití ve větáchEditovat

  • Stará natáhla brka. (srovnej s: Stará natáhla pero)
  • Taťule natáhl bačkory už před deseti lety.
  • Apendix natáhl brka před pěti lety. A já ho budu za rok následovat taky. Mám rakovinu plic. Vsadím se, že ty plíce natáhnou brka dřív než já.
    • - O co?
    • - To by tě zajímalo.
  • Mně je to jedno. Natáhnout brka nebo zaklepat bačkorami, vždyť výsledek je vždy stejný.
Crying-Baby
Tak jde život
Sex - Těhotenství - Porod - Babybox - Mateřská školka - Škola - Puberta - Práce - Svatba - Manželství - Pobyt v nemocnici - Vražda - Vězení - Důchod - Smrt - Pohřeb - Reinkarnace