FANDOM

Výbušnina žlutě
Výbušnina žlutě
POZOR!
ACHTUNG! UWAGA! ATTENZIONE! ОПACHO! KUJDES! Πρόσεχε! ATENȚIE!

Tento článek pojednává o velmi nebezpečném a kontroverz/sním tématu.

Hořlavina
Hořlavina
Pokud jste Zbečničák nebo Hovňovák a nejste schopni smyslu pro humor, tak čtení tohoto článku pro vás může být životu nebezpečné.
Zbecznik (Zbečník česki)

Zbecznik 3 Zbecnicka vlajka znak vlajka

základní data
status: Megadědina
kraj: Středoslezský
okres: Záchodsko
historická země: Slezská republika
katastrální výměra: 5 km²
obyvatel: 1 000 000
zeměpisná šířka: 90° 00′ s. š.
zeměpisná délka: 180° 00′ východní délky
nadmořská výška: 400 m
PSČ: 000 00
adresa úřadu: rači čum na silnici nebo budeš mit auto na sračku
starosta: Nigdo
ZASTÁVKA BORDEL

Zbecznik, Vykof, tato zastávka je zapsána v Guinessově knize rekordů jako zastávka, u které došlo k nejvíce nehodám autobusů na světě (obvykle převrácení).

Zbečník (polsky Zbecznik, místními také zvaný Prdelník), je vesnice v Dolnoslezské republice, která sousedí s mnohem větším městem jménem Hovňov. Zbečník je však už dávno oficiálně součástí Hovňova. Zbečník je také mnohdy označován jako skutečná prdel , protože jeho tvar je z geografického hlediska velmi podobný.

Zbečník vs. Hovňov Editovat

Mezi Zbečníkem a Hovňovem odjakživa panuje určitá rivalita. Zbečník se zejména snaží stále dokazovat, že je lepší než Hovňov. Posledním trapným pokusem, jak toho dosáhnout byla snaha o zavedení vesnické hromadné dopravy , která dopadla tak, že tramvaj jezdící po hlavní silnici akorát blokuje provoz a blokuje ho stále dodnes, protože Zbečničáci si nechtějí uvědomit, že je prostě k hovnu .

Po mnohých letech, kdy Hovňov navrhované projekty od Zbečničáků rovnou shazoval ze stolu, jelikož se jednalo o podobné píčoviny jako ta výše zmíněná, se rozhodl udělat aspoň něco užitečného, co bude k něčemu dobré. Zařídil ve Zbečníku stavbu kanalizace a nových silnic. Tím se alespoň vyřešil problém neustále stékajících splašek po hlavní silnici směrem do Hovňova, kam Zbečničáci většinou směřovali vývody svých odpadů schválně proto, aby Hovňov smrděl a Zbečník ne, a tudíž byl Zbečník alespoň v něčem lepší, než Hovňov.

Proč byl Zbečník připojen k HronovuEditovat

Sídlí tu sice Wikov, který by v případě samostatnosti Zbečníka odváděl velké peníze do vesnické kasy, ale problémem je, že ve Zbečníku neexistuje jediný člověk, který by ji byl ochoten spravovat, protože každý Zbečničák je zvyklý přijít domu, zabouchnout za sebou dveře, otevřít si pivo a i kdyby sousedce hořel dům, tak ho to nijak nevzrušuje. Zájem Zbečničáků o dění za hranicí svého pozemku je zkrátka tak vysoký, že i kdyby nad Zbečníkem byla sopka a ta vybuchla, nikdo se nebude obtěžovat ani podívat z okna. Právě proto si Zbečničáci v roce 1947 odhlasovali připojení k Hovňovu. Toto připojení se však protáhlo o rok, a to z toho důvodu, že tehdejší zastupitelé Zbečníka nemohli uvěřit, že jeho obyvatelé jsou tak blbí, a proto hlasování odmítli uznat. Přišli však komunisté, a ti to nakonec zařídili.

Obyvatelé Editovat

Místní obyvatelé jsou proslulí zejména svým flegmatismem, nezájmem o okolní dění a všechno je jim totálně u prdele. Z tohoto důvodu je Zbečník skvělým útočištěm pro ty, kteří rádi pařej na zahradě až do rána, vlastní 30 mentálně retardovaných jorkšírů neschopných ani minutu držet hubu, grilují nad hořícími pneumatikami, či mají v oblibě napustit si obývák vodou , aby měli domácí bazén. Obzláště milují Zbečník různé seriózní firmy, typu ŠROTTECHNOLOGY, jehož zaměstnanci při citlivé, jemné manipulaci s rozměrnými kusy kovu dokázali kompletně rozmlátit betonovou zem a ještě si na trvalo propůjčovali materiál z areálu sousední firmy, která se jmenuje HovnoBordel s.r.o. Nakonec jednoho dne v hale této firmy vybuchly propanbutanové láhve a celá hala vyletěla do povětří. Sousedka která tou dobou byla právě na zahradě však přesto policii sdělila, že si ničeho nevšimla. Takto nějak lze shrnout mentalitu obyvatel Zbečníka.

Historie Editovat

Zbečníku pomohla ke vzniku cesta vedoucí mezi Červeným Kostelcem a Hovňovem. Právě po této cestě vystavené v 15. století mezi městy cestovalo několik lidí denně. A právě protože jich bylo tak málo, velice brzy si oblíbili oblast Zbečnického údolí zbojníci , prostitutky , opilci , bezdomovci , různí magoři , zkrátka všichni ti, kteří se potřebovali někde skrýt před společností. Těchto existencí se tu časem nakupilo tolik, že už v roce 1650 tu sídlilo 14 bordelů , početná zbojnická tlupa, řada hledaných zločinců z celého panství a nepsočet magorů, co třeba souložili se stromy nebo se oženili s kozou . Proto měl Zbečník až do počátku 20. století pověst místa, kde žije ta největší lůza. 

Doprava Editovat

Zast sloup kotva

Zbecznické ulice jsou úzké a toto se občas stává. Napomáhá tomu i to, že zdejší tramvaják je strašné hovado.

Zbečník je jediná vesnice v česku, která má systém hromadné dopravy.

Linky VHD: Editovat

  • 1 — Oblíbená tramvajová linka, nejdříve jezdila jen ve Zbečníku, ale postupně byla prodlužována od Hovňovského náměstí až do samoty v Ráji. Až do Červeného Kostelce prodloužena nebyla, protože Kostelečáci jsou jak je známo hovada, a nikdo tedy nechtěl, aby jezdili sem. Obvyklý interval je jednotlivých spojů je 1 hodina. Na lince jezdí 1 vůz odcizený DPN (Dopravní Podnik Záchodska ), sice po něm pátrá Záchodská policie, ale problém je v tom, že ani jeden z policistů neumí číst a tak ani nevědí kde by mohl být Zbečník.
  • 2 — Linka Koňského povozu, zastavuje na mávnutí a zastavuje tam, kde si kdo řekne, a nikdy nikdo neví kdy a kudy pojede. Linka nemusí být v provozu vždy, protože se občas stane, že se někde po cestě zlomí kolo (hlavně když je plně obsazeno) nebo už to koně přestane bavit a vysere na to.
Manhattan

Bohemia:

13370m3Ř1CeBělá pod BezdězemBezprávíBenešovBezvěrovBílá HlínaBošilecBozkovBnL-StBBraškov-ValdekCítovČambuzyČernošiceČeské BudějoviceDěčínDobřejoviceDobruškaDolní BrusniceDolní VlkýšDomašínDomažliceDrahňoviceHolubiceHorní BřízaHorní PoustevnaHoršovský TýnHostiviceHoštice u VolyněHradubiceHrochův TýnecHumpolecChánovChebChomutovChrudimJablonecJílové u PrahyJindřichův HradecKameniceKameňákovKarlovy VaryKebliceKladnoKlatovyKlášterec nad OhříKocourkovKošiceKošticeKralupy nad VltavouKynšperk nad OhříLančkrounLiberecLitoměřiceMariánské LázněMechovMělníkMilevskoMladá BoleslavMočoviceMostMšenoNávaryNečínNěmecký BrodNová PákaNové Město nad MetujíOlšany u KlukůOpočnoOvčáryPakov nad JizerouPardubicePičínPilníkovPísekPitkovicePlzeňPráglPrahaPrachovicePrchalovPrůhonicePředčaryPsojedyRokychcanyRudolticeRumburkŘíčanySečSemelySezemiceSkutečSlanýStaré Město pod ZemlšutremStrakoniceStředoklukyŠtětíTáborTepliceTrutnovTřemošniceTýn nad VltavouVarnsdorfVelké ZadkoviceVlašimVolyněVysoká PecÚněticeÚstí nad LabemVejprniceVerneřiceVlkánčiceZáchodskoZálepyZbecznikZbiroh

Moravstán
a Slizko:

AdamovBiskupiceBoskoviceBlanskoBrnoBruntálBrušperkBřezíBučoviceČunkovoDačiceDešnáDomašínGottwaldovHošťálkovyHulínChladnáChorniceIvančiceJavorníkJihlavaKarvináKasárnaKladkyKnínice u BoskovicKobeřiceKopřivniceKruhový JičínKuřimKyjovLipník nad BečvouMalá VrbkaMistřoviceMoravská TřebováMoravské BudějoviceNapajedlaOlomoucOrlováOstrá nad PšenkavouOstravaProstějovPředčaryPustá PolomŘiťoviceSai-Ta-ViSmiloviceStudénkySvětlá u BoskovicШалинградŠumperkŠumperk - Peklo na zemiTelefončUherské HradištěUherský BrodVlčnovVyškovZnojmoŽdániceŽďár nad SázavouŽulová

Cizina:

AdamstownAktronovicaBerlínBratislavaBrixenBruselBudapešťDomašínDlážďanyFekete-VodérádFolkušováFuckingGothamHamburkHulánbátarIstanbulKekésvárostárojvarány…KošiceKrung Thep Maha...LALlanfairpwllgwyngyllgo...MachačkalaMachu PicchuMoskvaNeapolNový Jeruzalém…NevyslovitelnojeNew YorkPařížPrdelPrdelskSchengenSviňobrodUžhorodVídeňVyšná Diera pod Sráčom

Reference Editovat