Zbecznik

Z Necyklopedie

Výbušnina žlutě.gif
Výbušnina žlutě.gif
POZOR!

ACHTUNG! UWAGA! ATTENZIONE! ОПACHO! KUJDES! Πρόσεχε! ATENȚIE!
Tento článek pojednává o velmi nebezpečném a kontroverz/sním tématu.

Hořlavina.png
Hořlavina.png
Pokud jste Zbečničák nebo Hovňovák a nejste schopni smyslu pro humor, tak čtení tohoto článku pro vás může být životu nebezpečné.
Zbecznik (Zbečník česki)

Zbecznik (Zbečník česki) – znak Zbecznik (Zbečník česki) – vlajka znak vlajka

základní data
status: Megadědina
kraj: Středoslezský
okres: Záchodsko
historická země: Slezská republika
katastrální výměra: 5 km²
obyvatel: 1 000 000
zeměpisná šířka: 90° 00′ s. š.
zeměpisná délka: 180° 00′ východní délky
nadmořská výška: 400 m
PSČ: 000 00
adresa úřadu: rači čum na silnici nebo budeš mit auto na sračku
starosta: Nigdo
ZASTÁVKA BORDEL.JPG

Zbecznik, Vykof, tato zastávka je zapsána v Guinessově knize rekordů jako zastávka, u které došlo k nejvíce nehodám autobusů na světě (obvykle převrácení).

Zbecznik (Zbečnik, Zbečník), je vesnice v Dolnoslezské republice, která sousedí s mnohem větším a nenáviděným městem Hovňov. Nedávno si tuto dědinu stejně jako mnoho ostatních přisvojil Hovňov k sobě, ale to se místním vůbec nelíbí. Nejvíce se mohou Hovňováci posrat z toho, že Zbecznický Vykof vyváží až do číny, zatímco Hovňovský největší fabrika je zavřená a jen občas nějakému Hvňovákovi spadne její část na hlavu.

[editovat] Zbecznik vs. Hovňov

Hovňov nemá žádný Zbeczničák rád, hlavně protože se po světě vytahuje s jejich Vykofem a hlavně na Zbecznik jako svoji městskou část z vysoka sere.

„Zbeczničáci, děkuji vám za to, že váš Vykof přispívá velké částky do městské pokladny a tak jsme mohli v Hovňově postavit zimní stadion, zrekonstruovat náměstí a spoustu dalšího. Ale jděte do prdele s tím že chcete za městské peníze jednou do roka zamést hlavní ulici.“

- Starosta Hrostravy

Hovňováci měli dokonce tu drzost pojmenovat svůj nový zimní stadion po největší Zbecznické fabrice, a stejně tak pojmenovali i svůj hokejový tým. Na to Zbeczničáci zareagovali tak, že založili svůj vlastní (podle Hovňovských zákonů nelegální) tým HC/FC Zkurwený Hovňov. Zbecznik sice fotbal ani hokej s Hovňovem nikdy nevyhrál, ale zato fanoušci Zbečnika vždy vyhráli nad Hovňovskou policií. K jejich posledním nejlepším kouskům patří podpálená radnice Hovňova nebo odcizení policejního auta.

Po mnohých letech Hovňov doufajíc v mír se Zbecznikem, zařídil ve Zbeczniku stavbu kanalizace a nových silnic. Dojde tím i ke zlepšení životní úrovně v Hovňově, protože jediný Zbecznický hovnocuc nebude už muset více jezdit na pole za Hovňovem. Problém byl hlavně v tom, že hovnocuc měl děravou nádrž a 90% sraček vyteklo po cestě přes Hovňov a jen zbylých 10% skončilo na poli.

[editovat] Obyvatelé

O Zbeczničácích se říká, že snesou všechno. Mráz, vedro, debily, kretény, sraní na hlavu atd.. Zvykem je tu prostě držet hubu, což se netýká jen těch pár fanoušků HC/FC Zkurwiony Hovňov a pár výjimek. Snášenlivost zdejších je extrémní a pokud někoho zdejšího nepraštíte rovnou kladivem do hlavy, tak vám poleze do zadku i kdyby jste ho denně vykuřovali ze zahrady nebo mu v noci třískali s plechama pod oknem. Oblíbený je tu i chlast různého druhu, ale zajímavost je, že až na výjimky nikoho na ulici ožralého nepotkáte, spíše je pravděpodobnější, že potkáte někoho střízlivého, ale úplně blbého.

[editovat] Podnebí

Podnebí je zde prostě šílené, to je dáno hlavně polohou v hlubokém údolí. V létě jako na Sahaře, v zimě jako na Sibiři. Občas se Zbecznikem přežene nějaký ten Hurikán nebo napadne půl metru sněhu. Tím že je Zbecznik na východě, tak se mu hodně dešťů a bouřek vyhne, ale když se to nevyhne, tak zas chčije celý den. Mráz sice ve Zbeczniku působí občas problémy, ale kdyby nebyl, tak by možná Zbecznik ani neexistoval, protože se říká, že Zbecznik založil jeden debžot, kterého napadlo jít jedné ledové noci do Hovňova přes Zbecznickou dolinu, při cestě ale ožralý spadl do Zbecznického potoka a do rána v něm zamrzl, nikdo neví jak se mu to povedlo, ale přežil v potoce do oblevy, nejspíš díky dostatečným zásobám vodky a místo se mu zalíbilo. Zdejší si už ale zvikli srát na to, že v zimě je tu -50 a v létě +50 a využívat toho k velkým úsporám energie. V zimě neni třeba mražák a v létě se vaří na střeše nebo kapotě auta. Z topení je tu v zimě hodně smradu ale to se neřeší protože ten smrad jde stejnak na Hovňov a tomu to nevadí.

[editovat] Průmysl

Hlavně dolní Zbecznik je velmi průmyslová oblast. Trvale tu je Vykof, venkovní skladiště materiálu BORDEL a býval tu i SuperŠrot. Průmysl svoje okolí poměrně hodně zatěžuje a tak obyvatelé této části dědiny dostali zvláštní právo vlastnoručně regulovat hluk nebo smrad z továren. Protože zdejší mají právo regulovat obtěžující projevy průmyslu, tak toho jeden z obyvatelů plně využil a protože je majitelem nákladního vozu s chapadlem na šrot, tak jednoho dne přijel do areálu společnosti SuperŠrot a celý SuperŠrot včetně jeho plechové haly a zaměstnanců odvezl do šrotu. Životní úroveň však není špatná ani tady. I v dobách nějvětšího kraválu tu byl hlukový limit 40db překročen asi jen o 70db a SuperŠrot, který patřil k velmi ekologickým závodům navíc umožnil zdejším obyvatelům udit na balkoně, protože v pecích na tavení železa se využívaly jako topivo plasty, za takto odpovědný přístup k přírodě byl také mnohokrát oceněn.

[editovat] Doprava

Zast sloup kotva.JPG

Zbecznické ulice jsou úzké a toto se občas stává. Napomáhá tomu i to, že zdejší tramvaják je strašné hovado.

Doprava stojí jako v každé jiné dědině za hovno. Několikrát denně Zbecznikem projíždí meziměstská linka spojující Hovňov s Červeným Prdelákovem a dále má Zbecznik jako jediná vesnice na světe VHD (Vesnická Hromadná Doprava), kterou tvoří tramvaje a koňské povozy.

[editovat] Linky VHD

  • 1 — Oblíbená tramvajová linka, nejdříve jezdila jen ve Zbeczniku, ale postupně byla prodlužována až na Hovňovské náměstí a do Červeného Prdelákova. Obvyklý interval je 1 hodina. Na lince jezdí 1 vůz odcizený DPN (Dopravní Podnik Záchodska), sice po něm pátrá Záchodská policie, ale problém je v tom, že ani jeden z policistů neumí číst a tak ani nevědí kde by mohl být Zbecznik.
  • 2 — Linka Koňského povozu, zastavuje na mávnutí a zastavuje tam, kde si kdo řekne, nikdy nikdo neví kdy a kudy pojede. Linka nemusí být v provozu vždy, protože se občas stane, že se někde po cestě zlomí kolo (hlavně když je plně obsazeno) nebo už to koně přestane bavit a vysere na to.

Město veliké, jehož sláva hvězd se dotýká

Bohemia:

Moravstán
a Slizko:

Cizina:

uncyclopedia