Zdeněk Troška

Z Necyklopedie

„Pohádky Z. Trošky jsou tak slaďoučké, že vám z toho trnou zuby.“

- dentista

„Nejvíce se mi líbil film Slunce, Seno a pár facek. Pan doktor byl fakt slaďoušek.“

- buzerant

„Babovřesky? Kdo dá 250 za lístek na takovou sračku?“

- Mirka Spáčilová, důchodkyně
NorrisAsWalker.jpg

Zdeněk Troška předvádí během předvolební kampaně ČSSD svůj nejoblíbenější kostým Chucka Norrise, červen 2006, Svitavy

Troska obraz.jpg

Zdeněk Troška maluje obraz

Zdeněk Troška (narozen 18. května 1953 až 27. září 1954) je nejznámější žijící český obdivovatel a imitátor Chucka Norrise. V českých médiích (která jsou bohužel lhostejná k jeho každodenní vysoce hodnotné tvůrčí práci a honí se pouze za senzacemi) se proslavil především v souvislosti s tímto svým koníčkem, ačkoliv je kromě toho také vynikajícím filmovým režisérem a nadprůměrně úspěšným endokrinolaryngologem.

Filmová díla Zdeňka Trošky se vyznačují svou lehkostí a osobitým humorem. Témata jeho filmů bývají však často velice monotónní. Častým námětem jeho veseloher je například vesnice, vsenický život, krávy, dojení, kydání hnoje, řešení vesnických lásek atd. Ve dílech Slunce Seno Erotika, Slunce Seno Samopal a Slunce Seno Dojička se zabývá nejmodernějšími technikami dojení krav. Proslavil se také pohádkami Princezna ze Mlejna, Princezna ze Mlejna 2, Princezna ze Mlejna 3 nebo Z pekla štěstí, Z pekla štěstí 2, Z pekla štěstí 3 a Z pekla štěstí - Do pekla a zpět. V USA se série Z pekla štěstí uváděla pod názvem Rambo, Rambo 2, Rambo 3 a Rambo - Do pekla a zpět.

Nejznámějším filmovým dílem Zdeňka Trošky je jeho šestidílná filmová série z let 1983 - 2007, která již názvy jednotlivých dílů dokumentuje, jak Troškova posedlost Chuckem Norrisem postupně ovládla i jeho profesionální život:

[editovat] Další filmy

Zděnek byl přizván ke spolupráci na Aktronově tetralogii Války o Českopedii, kde režíroval 2 díly.

[editovat] Plánovaná spolupráce

Filmoví diváci se mohou těšit, že Zdeněk Troška projeví svůj filmařský um ve filmu:

ShowLetter.gif

Zděnek miluje pohybující se ženy

uncyclopedia