Zdravá strava

Z Necyklopedie

Bouncypotato
Necyklopedizovat!
Odkazy, styl - Jak na to?
Logo Necyklopedizovat

[editovat] Zdravá Strava (hubnutí)

Abychom jedli zdravě, je zapotřebí vyhodit si všechno v ledničce a nakoupit zdravěji. Chceme-li hubnout, necvičte, nebo se při pocení, všechno dobré odstraní. Nejlepší je si koupit sladké bonbóny, které nám dodají cukr. Jezte to co vám chutná. Hubnutí není žádná otrava, stejně jako zdravá strava. Ale hlavně jezte dost na to, abyste neměli hlad. Když máte hlad, není to zdravé. Ale jezte maximálně čtyřikrát denně. Kromě sladkostí jezte hodně slaných věcí na večer, abyste v noci neměli hlad.

[editovat] Co tedy nakoupit?

Hlavní jsou sladkosti a levné věci. Nechceme přeci utrácet za štíhlou postavu. Jen pozor, aby nic nebylo prošlé. Nejezte tmavý chléb! Mohla by vám ztmavnout pleť, pak byste to už nebyli vy. Lidé musí vidět, že hubnete, ne že tmavnete. Dále, kupujte různé tyčinky, čipsy a velmi dietní popcorn. Pozor Pozor! Nepijte vodu, ta totiž jede vodovody až k vám, cestou však nachytá zlé bakterie, které vaše hubnutí ukončí. Pijte coca-colu, různé mirindy a matonky. Bublinky v nich vás pořádně pročistí.

[editovat] Jak vše konzumovat?

Nejlepší by to bylo v sedu, můžete si k tomu pustit televizi. Hlavně nehltejte. Můsíte být v klidu. Užívejte si hubnutí, je to zábava. Kdykoliv můžete něco dokoupit.

uncyclopedia