FANDOM

Zombie je tvor zápachem silně připomínající člověka.

Zombie

Zombie obecný

Popis Editovat

Čína davy zombie

Zombie nákaza v čínském Pekingu

Pohybuje se pomalou klátivou chůzí. Často něco pořvává, gestikuluje, smrdí, prdí a hnije. Tím vším se úspěšně kvalifikoval mezi lidi. Inteligence zombie nebývá vysoká (bývá naopak nízká) a často zombie dostane do pro něj neřešitelných situací. Projevuje se to tím, že zombie někde stojí (poněkud zmateně, jako by někoho očekával), sedí nebo leží, aniž by vyvíjel nějakou smysluplnou aktivitu. Tělo naprosté většiny zombie je pokryto různými zraněními, často neznámého původu, nechutnými strupy a čas od času i drobnou faunou hodující na hnijícím mase.

Potrava Editovat

Anorexie2

Vyhublá vyhladovělá zombie. To, že se dostala na módní molo je další ukázkou neschopnosti sekuriťáků

Televize a filmy ukazují zombie jako masožravé umrlce. Omyl. Zombie je všežravý, nepohrdne ani hovězí líčkou, králičím bobkem a dokonce ani ovocem a zeleninou nebo vlastními strupy. Pokud mají opravdu velký hlad, mohou se pokusit zdolat kontejner.

Vznik Editovat

Zombie vzniká z člověka, jehož život byl (úmyslně nebo neúmyslně) anulován. Existuje hned několik způsobů.

Vyvolání Editovat

Čarodějná seance se provádí pobíháním okolo mrtvoly a mumláním nesrozumitelných slov (ale není nutné hovořit právě slovensky) než dotyčný přivede zpět k „životu“ ono mrtvé tělo, čímž vzniká zombie. Vyvolaný poslouchá výhradně vyvolávatele.

Co je potřeba
  • nekromant (4. třída a vyšší)
  • mrtvé tělo nebo živé tělo, které bude brzy umrtveno
  • úmrtní list
  • 5-7 králičích chlupů
  • 1× čarodějnická hole

Nákaza Editovat

Vhodné pro masovou výrobu zombie a v případě neschopnosti/nemožnosti najmout schopného nekromanta se hledá vědec. Vědec vytvoří nákazu, která se o zbytek procesu sama postará.

Co je potřeba

Psychická porucha Editovat

Jako součást psychiatrické poruchy známé jako Paranoidní schizofrenie. Postižený člověk v tomto případě zombie není, i když má velké tendence se tak chovat a je sám přesvědčen o tom, že je zombie. Tato varianta vzniku je naštěstí léčitelná.

Využití Editovat

Zla Necy

ZLÉ ZLOVOLNOSTI
Zlohrad1

Nenecyklopedie

Bestie
Igor
Hrůzovládce
Mojše Nasredin Kostejič
Upír
Zboží
Zlohrad
Zombie

Servilní zombie může plnit nenáročné domácí úkony – přinést vychlazené pivo, přinést tchýnino zvolna stydnoucí tělo, vyluxovat, vytřít po vraždě, vysypat koš…

Likvidace a recyklaceEditovat

Doporučeno
  • upálení
  • useknutí hlavy
  • rozsekání na několik nestejných kusů
  • cirkulárka
Nedoporučeno

Galerie Editovat

Související Editovat