Zombie

Z Necyklopedie

Wikitext.png

Je třeba doplnit vnitřní odkazy (wikilinky). Nápověda

Včera už bylo pozdě

Zombie.jpg

Zombie obecný

[editovat] Popis

Zombie pozná každý. Jedná se o tvora většinou lidského tvaru, který se pohybuje pomalu klátivou chůzí, u toho v kuse něco pořvává, gestikuluje, smrdí, prdí a hnije. Neustále také něco požírá. Tvrdí se, že zombie sežere úplně všechno, což ovšem nemusí být úplně pravda u všech podruhů. Pozor, nejedná se hiphopery a ani čichače toluenu, přestože základní popis je velmi podobný. Tělo naprosté většiny zombie je pokryto různými zraněními, často neznámého původu, nechutnými strupy a čas od času i drobnou faunou hodující na hnijícím mase.

Co se týká zařazení, jde o nemrtvého, neboli oživlého mrtvého. Inteligence zombií nebývá vysoká, postačuje akorát k plnění jednoduchých úkolů a příkazů (podobně jako u hiphoperů, jen u toho nepoužívá fakt kchůl gangsta slova). Všechny zombie jsou velmi sběhlé v šití a používání jehel.

[editovat] Vznik

Zombie může vzniknout několika způsoby

1. Vyvoláním K tomu potřebujete být schopný nekromant (ne nekrofil jak si občas někdo myslí) a sehnat vhodné tělo. Tělo je lepší v mrtvém stavu, ale ani živé není zcela na závadu, jen je potřeba ho řádně umrtvit. Následuje čarodějná seance během kterého nekromant pobíhá kolem mrtvoly a mumlá nesrozumitelná slova (pozor - nezaměňovat s příznaky hiphoperství). Nakonec se mrtvola zvedne dychtivá plnit nekromantem zadané úkoly od domácích prací (povysávej, vyvez hnůj, vyper záclony) až po nenáročné služby typu přines/odnes (např. vychlazené pivo/tchynino zvolna stydnoucí tělo).

2. Nákazou Tento způsob je výhodnější pro masovou výrobu zombií. Potřeba je vyvinout zvláštní druh nákazy a tou následně nakazit dostatečný počet lidí. Po smrti se z nakažených stávají zombie, kteří se začnou klátit a pohybovat po okolí.

3. Psychická porucha Jako součást psychiatrické poruchy známé jako Paranoidní Schizofrenie. Postižený člověk v tomto případě zombie není i když má velké tendence se tak chovat a sám je přesvědčen o tom že je zombie. Tato varianta vzniku je naštěstí léčitelná.

Zla Necy.png

ZLÉ ZLOVOLNOSTI
Zlohrad1.jpg

Nenecyklopedie

Bestie
Igor
Hrůzovládce
Upír
Zlohrad
Zboží
Zombie

[editovat] Jak na ně

Všeobecně je zničení zombií lehké ve své podstatě, leč těžké v provedení. Každý zombie je neuvěřitelně odolný, imunní vůči jakékoliv bolesti a přirozený odér připomínající hromadu špinavých ponožek dokáže odradit od případněho přiblížení docela dost lidí. Při použití násilí jsou zombie schopné si jednotlivé odseknuté a odtržené končetiny přišívat. Velmi účiný způsob jak zombie zničit je useknutí hlavy, zapálení (zombie a převážně ty staré velmi dobře hoří) nebo rozsekání na vícero kusů (zombie není schopný se následovně sešít). Jako prostředek se velmi hodí různé středověké zbraně. Z moderních se doporučují řetězové pily, cirkulárky, sekačky na trávu a řeznické nástroje.

[editovat] Poddruhy

Zombie se vyskytuje v několika základních poddruzích, O tom jaká forma zombie vznikne rozhodují předchozí vlastnosti mrtvoly nebo i vlatnosti nekromanta.

Zombie Obecný Nejobvyklejší typ zombie, Poznávacím znamením je jeho pokřik, který zní anglicky braaaaaaains (mozkyyyyyyy) Barva kůže je našedlá, tento druh zombie je nebezpečný lidem.

Zombie Vegetarián Méně obvyklý druh zombie. Vzniká z vegetariánů a proto také jejich řev zní graaaaaaains (zrníííí). Tento druh je nebezpečný zejména v oblastech zemědělství, kde dokáže na úrodě napáchat velké škody.

Zombie Vybíravý Vzniká chybou ve vyvolávacím mechanismu. Výsledný zobie pořvává Smažááááák a jde jen po teplých jídlech. Pohroma pro jakoukoliv restauraci.

Zombie Hofmanův Neobvyklý druh zombie poprvé popsaný docentem Martinem Hofmanem, odborníkem v prasákologii a prasákonomii. Poprvé se ověřeně vyskytl na Masters of Rock 2009 kde byl odborně popsán. Jedná se pouze o velice raritní druh a tím pádem jakýkoliv větší pokus o výzkum tohoto tvora se zatím nepovedl. Dá se poznat podle pohledu zaměřeného na dámské poprsí a pořváváním slova ceckyyyyyyyy. Bohužel toto pořvávání bylo na již zmíněné akci přehlušeno stálý voláním hovnóóó.

[editovat] Galerie

1 Kc zlamana.jpg Tento článek stojí za jednu zlámanou grešli. Je třeba jej převést na konvertibilní měnu, nebo na zlato, případně na sůl, která je nad zlato. Moeda mafagafo.jpg
uncyclopedia