Zoofil

Z Necyklopedie

„Někdo má rád holky, jiný zase čolky.“

- České národní odsloví
Lemra

Lemra kundí po aktu.

Zoofil (anglicky zůfajl) je člověk, který se ne a ne dostat na kobylku opačnému pohlaví. Volí tedy schůdnější cestu a snaží se pohlavně domluvit s němou tváří. V análech lékařských knih se zoofilie nevyskytuje. K tomu směřují dva důvody. Buďto jsou všichni lékaři zoofilové a tímto se kryjí nebo jsou zoofilové téměř všichni lékaři a tímto se kryjí.

[editovat] Zoofilní koprofág

Člověk, který onanuje ve vaně. Protože, jak je známo, do vody chčijou ryby. A když do ní chčijou, určitě do ní i serou. Teorii, že ryby chodí srát mimo vodní masiv, zpochybnil odborník na slovo vzatý, čemuž se vzpouzet prostě nedá.

[editovat] Zoofilní kaprofág

Tokeau podvodou

Zvíře - ilustrační obrázek.

Zvláštní druh zoofilního koprofága, který pro vlastní vzrušení potřebuje výhradně kapří exkrementy. Neplést s člověkem, který rád řeže pilou kaprovkou. Tomu je vyčleněn ve slovnících pojem nekrofilní zoosodomita. Co pilou řeže, si jistě dokážete představit.

[editovat] Zoofilfil

4 tydeni kotatka slzi blahem P6238341

Materiál určený pedozoofilovi, při použití silnějších vášní určen nekropedozoofilovi.

Kuriózní formou zvrhlosti lidské sexuality je deformace nacházející se v lékařských análech pod pojmem zoofilfil. Tímto druhem úchylky trpí lidé, kteří dokážou kopulovat pouze s člověkem, který v ten samý moment kopuluje se zvířetem či na tuto kopulaci alespoň myslí.

[editovat] Zoofilfilfil

Dalším stupňováním lze dosáhnout grupen sexu postižených, kdy první je zoofil, další je fil na zoofila, další fil na fila zoofila a tak dále až někam k futrům. Pokud by u této seance byl přítomen sexuolog, jistě by praskl nadšením.

[editovat] Masozoofil

Pacient, který se nechává rád od zvířeny trýznit. Masozoofilové volí prudce agresivní zvířata. Např. lvy, klíšťata, tasemnice, apod.

Snail m

Sadozoofil ukájející se na šnekovi.

[editovat] Pzoofil

Psy jeboucí pacient.

[editovat] Zofil

Slovo zofil neodkazuje na žádnou sexuální deformaci, nýbrž na nezvládnutý pravopis.

[editovat] Zofyl

Viz heslo Zofil.

[editovat] Zoofilní branné hry

Hrají se zpravidla ve večerních hodinách v nejbližší zoo.

[editovat] Na slepou bábu

Zahřívací kolo s pštrosy je nejjednodušší. Pštros, při spatření hordy vzrušením funících a zcela nahých zoofilů, strčí hlavu do písku a tím vyšpulí otvory vhodné k nevhodnostem. Nehrát tuto hru na betonovém podkladě!!!

SonygoatMS2804 468x448

Zoofilní grupen sex.

[editovat] Skok do pyči

U sloního výběhu jsou při hrách připravené pružné tyče. Po rozeběhu se má účastník trefit svým pyjem přímo do sloní vagíny. Skok o tyči trénuje hráče v dobré mušce a v soustředění. Tato disciplína je velmi oblíbená, proto se zoofilní branné hry nepořádají příliš často v děčínské zoo, kde slony nemají. V Děčíně proběhl pokus aplikovat skok do pyči u medvědího výběhu, ale pro příliš rychlý úbytek hráčů bylo od tohoto upuštěno.

[editovat] Logický rychlík

Pro zoofilní labužníky je tu logická hra, jejíž řešení, pokud je známo, se zatím nikomu nepovedlo pokořit. Labužník je vpuštěn do terária s prudce jedovatým hadem, a zatímco se pokouší deflorovat na pohled neexistující hadí vagínu, uniká jedovým zubům vzteklého plaza. Pouze dr. Noha v pražské zoo byl na dosah vyřešení, ale při defloraci zjistil, že narazil na hadí koule. Po výkonu byl diskvalifikován. Posmrtně.

[editovat] Zoofilní kultura

Cap nese decko

Čáp je erbovní zvíře zoofilů.

Bible zoofilů je kniha Krtek a kalhotky, kde naleznete instruktážní návody, kterak krtkům a jiné hemživé zvířeně nandat dráždivé spodní prádlo a jak je z nich pak strhat, aniž byste poškodili kopulačního živočicha.

[editovat] Ukázka z knihy Krtek a kalhotky

Menší zvěř je třeba zahrnout vášní ve velmi malé míře. Něco na způsob „jen dva prstíčky tam strčíme“ od jeskyněk. Pokud byste se nechali strhnout, lze po dokonání aktu zkonstatovat, že jste namísto sexuálního aktu provedli navlékání živého, posléze mrtvého prezervativu. Obzvláště krtkovití při přílišné vášni nesnesitelně piští. A špatně se to pak myje. Jak je nepříjemné vytlačovat močením z močové trubice střívka svého objektu lásky, poznáte a garantujeme vám, že už to nebudete chtít poznat podruhé.

uncyclopedia