Zpovědnice

Z Necyklopedie

Zpovědnice má v českém jazyce několik významů. Asi tak tři, necyklopedie jich však zná čtyři.

[editovat] Zpovědnice v kostele

V římskokatolických kostelech je zpovědnice místo pro malé chlapce a kněží, kde se * * * ZCENZUROVÁNO na pokyn papeže * * *. Vyšetřování stále probíhá.

[editovat] Zpovědnice.cz

Zpovědnice.cz je internetová stránka určená k pomoci lidem, kteří to potřebují. Lidé se zde svěřují se svými osobními problémy, někteří uživatelé jim rádi poradí. Je to prostě úžasná věc, můžete se zde svěřit ve věci nezaujatým lidem.

Původní myšlenku zpovědnice má na svědomí vysvěcený kněz Pajk, ale pak mu na bedra přistál satanský alien a nastaly Zlaté časy. Po odchodu aliena, který s sebou vzal celou pekelnou jízdu a po převzetí moci sluníčkovými anděly, padla zpovědnice na dno. Pak andělům ustřihl nepřátelský admin křídla a situace se opětovně zvrhla a tak by se dala charakterizovat celá historie zpovědnice; jednou nahoře, jednou dole. Naděje na lepší časy by mohli přijít jedině s Andrejem Babišem, když by to tam vedl jako firmu.

Účastníci křížové výpravy: Statečný křižák, Zatracená existence, Al-Giavarno, Daisie77, *Luna***** a dva anonymové

[editovat] Okupace a křížová výprava

Ovšem během let 2017 a 2018 se situace změnila. Zpovědnici ovládla banda zlosynů a zlodcer a to lidé, říkající si

  • [1] - Stadion,
  • [2] - *hmmmm*
  • [3] - BloodyElf,

[4] - leafroller,

  • [5] - Pedobear,
  • [6] - Zlomyslný hajzl a další, kteří ji okupují.

Tihle lidé urážejí lidi, kteří potřebují radu a označují je za "fejkaře, trolly, úchyly, blbce, pitomce, pedofily, provokatéry". Tihle uživatelé vytvořili na Zpovědnici takovou atmosféru, že zde již prakticky nemá cenu se s něčím svěřit, protože oni tě stejně odpálkují. Většinu čestných uživatelů, kteří pomáhali a radili lidem, již ze Zpovědnice vyhnali. Nyní je Zpovědnice ráj fejkařů a trollů, což jsou lidé, kteří pořád vytvářejí další a další účty a záměrně píší zpovědi, které nejsou dle pravdy např. "Můj bratr chce vykrást banku". Právě fejkařů a trollů využívá banda okupantů vedená Stadionem, a oni každého označují za fejkaře. Tahle sebranka vůbec neradí lidem, ale jen lidem nadává a tím naprosto popírají smysl zpovědnice. Jejich smyslem je mít nad Zpovědnicí moc, ovládat ji. Dokonale manipulují myslí obyčejných uživatelů, protože se pasují do role ochránců Zpovědnice před fejkaři a o svých nepřátelích tvrdí, že jsou fejkaři či že málo bojují proti fejkařům. Stadion dokonce vymyslel falešnou identitu "Ork", což má být muž, který ve velkém (několik desítek denně) zakládá zpovědi, které nejsou pravdivé, ovšem většinu těchto fejků zakládá sám Stadion a pak se pasuje do role bojovníka proti fejkům. Dnes již málokdo najde na Zpovědnici pomoc. Jediným slušným uživatel, který na Zpovědnici zůstal a dále statečně radí lidem je Zatracená existence. Druhou takovou naději byl Ježek Second Team Edition, jenže toho již Stadion ze Zpovědnice vyštval.

Rozhodl jsem se, že situaci nemůžu již dále ignorovat a tímto vyhlašuji okupantům Zpovědnice, což jsou zejména Stadion, leafroller, *hmmmm*, Pedobear, Zlomyslný hajzl Bloody Elf, křížovou výpravu. Zachraňme společně tento úžasný web od zločinného Stadiona!

  • Zpovědnice je střed internetu, web, který je užitečnější než kterýkoli
  • jiný, web, který je jako pomoc, rada a potěšení. Je to web, který
  • každý pomocník posvětil svým příchodem, uctil svou pomocí,
  • zasvětil svému času a zpečetil pomocí mnoha lidem. Tento královské
  • web, položený do středu pomoci lidem, je nyní držen v zajetí svými
  • nepřáteli a uvrženo do despocie těmi, kteří neznají pomoc,
  • protože jsou arogantní. Zpovědnice volá a touží po svobodě, prosí neustále,
  • abyste přišli na pomoc. Volá k vám o pomoc.
  • Je povinností každého byť jen trochu dobrého člověka,
  • Aby opustil své pohodlí a vydal se na Zpovědnici
  • A bojoval proti zlu, které tak potřebnou Zpovědnici okupuje
  • Když se spojíme, tak je porazíme
  • A lidé si opět budou moci radit a pomáhat
  • Do boje stateční křižáci! Odměna bude veliká!

Brzy po vyhlášení křížové výpravy se ke křížové výpravě přidal Daisie77 a anonymní Daniel. Tentýž den Zatracená existence vyjádřil podporu křižákům a zeptal se na plán a okupanty Zpovědnice označil za otrapy. 3.2. se ke křížové výpravě přidal anonymní Ahooooj.

  • https://www.zpovednice.cz/profil.php?kdo=102812 - sídlo křížové výpravy za osvobození Zpovědnice
  • 5.2. Ke křížové výpravě se přidal Zatracená existence a bojuje proti Stadionovi, Pedobearovi, *hmmmm* a Zlomyslnému hajzlovi. Tentýž den se přidal Al-Giavarno.
  • 12.2. 2018 Ke křížové výpravě se přidala *Luna*****
  • Vyzývám všechny čtenáře tohoto článku, aby se zúčastnili křížové výpravy.

[editovat] Odtajněné zpovědi

Když papež a biskupové to přeženou s mešním vínem, tak čas od času povolí odtajnění zpovědi.

„Zhřešil jsem mnohokráte, ale všechny hříchy se odehráli ve vězení, ve sprše.“

- Jiří Kajínek

„Bože, odpouštím ti, dej si desetkrát Chuckunáš.“

- Chuck Norris
uncyclopedia