Zpovědnice

Z Necyklopedie

Nešlápněte do hovna Nepotěšil jsi mne chlapče, ale ani já tě nepotěším. Najde se nějaký hrdobec (hovnivál), který SPRASÍ tento článek?

Zpovědnice má v českém jazyce několik významů. Asi tak tři, Necyklopedie jich však zná čtyři.

[editovat] Zpovědnice v kostele

V římskokatolických kostelech je zpovědnice místo pro malé chlapce a kněží, kde se * * * ZCENZUROVÁNO na pokyn papeže * * *. Vyšetřování stále probíhá.

Pedofil hmmmm

*hmmmm*, pedofil z webu Zpovědnice.cz, který ve svých 39 letech balí jedenáctileté holky a aby od sebe odpoutal pozornost, tak za pedofily označuje obyčejné puberťáky, kterým se líbí o pár let mladší puberťačky.

[editovat] Zpovědnice.cz

Zpovědnice.cz je internetová stránka určená k pomoci lidem, kteří to potřebují. Lidé se zde svěřují se svými osobními problémy, někteří uživatelé jim rádi poradí. Je to prostě úžasná věc, můžete se zde svěřit ve věci nezaujatým lidem a ti vám poradí a pomohou. Jenže tak to bývalo, zato v dnešní době zde jen rozkvétá psaní fejků, napadání uživatelů a psaní krutých lží o druhých uživatelích a dokonce i obviňování z pedofilie. Sice zde je ještě pár uživatelů, kteří pomáhají a radí lidem a nikoho nezesměšňují, jako například Zatracená existence, admin Angelus Lapsus, Nomorales, Liberecak, Možná nesmrtelný a Poctivejobčan. Původní myšlenku zpovědnice má na svědomí vysvěcený kněz Pajk, ale pak mu na bedra přistál satanský alien a nastaly Zlaté časy. Po odchodu aliena, který s sebou vzal celou pekelnou jízdu a po převzetí moci sluníčkovými anděly, padla zpovědnice na dno. Pak andělům ustřihl nepřátelský admin křídla a situace se opětovně zvrhla a tak by se dala charakterizovat celá historie zpovědnice; jednou nahoře, jednou dole. Naděje na lepší časy by mohli přijít jedině s Andrejem Babišem, když by to tam vedl jako firmu.

Typický fejk na Zpovědnici

Typický fejk na Zpovědnici.

[editovat] Problematičtí uživatelé

*hmmmm* [1url.cz/XtAKV] Asi nejproblematičtějším uživatelem je *hmmmm*. Je to pedofil, i když si to nedokáže přiznat. Je to 39letý muž. Vůbec lidem neradí, místo toho píše urážky jako ,,No jsi kráva" a pod. Dokonce si vyhlédl z tisíců uživatelů jediného a to Poctivéhoobčana jako snadnou oběť šikany a vylévání vzteku a obviňuje ho z pedofilie. Poctivýobčan mnohokrát konstatoval, že pedofilem není. Dnes je již známo, že *hmmmm* tak činí proto, že je sám pedofilem, což se projevuje tím, že 11leté uživatelce Zpovědnice píše věci jako ,,Ahoj kočko" nebo ,,A jsi hezká?" a chce odpoutat od sebe pozornost, aby si o něm lidé nemysleli, že je pedofil. Jeho džihád proti Poctivémuobčanovi trvá již od listopadu 2017 a občan to už nezvládl a tak se raději vzdal profilu. *hmmmm* o něm schválně psal, že je pedofilní gay i do cizích nesouvisejících zpovědí, aby proti němu navedl komunitu Zpovědnice. *hmmmm* byl již v minulosti souzen, i když není známo za co, ale bohužel vyvázl s podmínečným trestem odnětí svobody. Navíc po internetu, hlavně na webech pro pedofily, platí žoldáky, aby útočili na poctivéhoobčana, aby to vypadlo, že většinu komunity Zpovědnice nenávidí Poctivéhoobčana.

Guru Vít Kouba Bhagavan Hraje si na zachránce světa a vymyslel zkombinováním křesťanství a buddhismu náboženství Koubismus. Denně Zpovědnici zahlcuje minimálně 6 zpovědmi, kde káže své učení, což většině komunity leze na nervy a tak se s ním admini dohodli, že denně smí zveřejnit maximálně 3 zpovědi, což nadále porušuje a měl zde již přes sto profilů, které se mu stále dokola mažou za porušování dohody, ale on zakládá další. Jeho nejdéle existující účty byly Svatá celebrita a Svatý kazatel.

Fejkaři Na Zpovědnice se dnes rozmáhá fejkařina. Jde o zneužívání smyslu Zpovědnice. Jde o to, že někdo si vymyslí nějaký příběh a píše, že se mu to stalo a že neví, co s tím a žádá po lidech pomoc a radu. Z tohoto důvodu je běžné, že když se někdo popravdě svěří s něčím neobvyklým, že je označen za fejkaře.

[editovat] Hymna slušných uživatelů

  • Zpovědí diskusí otázkou
  • Pomlouván a očerňován
  • S pravdou v hlavě s mírem v srdci
  • Uhání vpřed poctivýobčan
  • S pravdou v hlavě s mírem v srdci
  • Uhání vpřed poctivýobčan

  • Ve zpovědích i v rozhřešeních
  • Jak hordy kriminálních pedošů
  • Řádí *hmmmm*ovo lháři
  • Uhání vpřed Poctivýobčan
  • Řádí *hmmmm*ovo žoldáci
  • Uhání vpřed Poctivýobčan

  • Od diskuse o občanovi
  • až po Kaitenovo stránku
  • Rozmetal žoldáky *hmmmm*
  • Slavný Poctivý občan
  • Rozmetal žoldáky *hmmmm*
  • Slavný Poctivý občan

  • Všechna rada, pomoc, rozhřešení
  • Bylo jim občanem dáno
  • Zpovědníkům všeho webu
  • Příkladem je Poctivejobčan
  • Zpovědníkům všeho webu
  • Příkladem je Poctivejobčan
uncyclopedia