FANDOM

Nešlápněte do hovna Nepotěšil jsi mne chlapče, ale ani já tě nepotěším. Najde se nějaký hrdobec (hovnivál), který SPRASÍ tento článek?

Zpovědnice má v českém jazyce několik významů. Asi tak tři, Necyklopedie jich však zná čtyři.

Zpovědnice v kosteleEditovat

V římskokatolických kostelech je zpovědnice místo pro malé chlapce a kněží, kde se * * * ZCENZUROVÁNO na pokyn papeže * * *. Vyšetřování stále probíhá.

Pedofil hmmmm

*hmmmm*, pedofil z webu Zpovědnice.cz, který ve svých 39 letech balí jedenáctileté holky. Děvčata a možná i chlapci (kdo ví), dávejte si na něj pozor.

Zpovědnice.czEditovat

Zpovědnice.cz je internetová stránka určená k pomoci lidem, kteří to potřebují. Lidé se zde svěřují se svými osobními problémy, někteří uživatelé jim rádi poradí. Je to prostě úžasná věc, můžete se zde svěřit ve věci nezaujatým lidem a ti vám poradí a pomohou. Jenže tak to bývalo, zato v dnešní době zde jen rozkvétá psaní fejků, napadání uživatelů a psaní krutých lží o druhých uživatelích a dokonce i obviňování z pedofilie. Sice zde je ještě pár uživatelů, kteří pomáhají a radí lidem a nikoho nezesměšňují, jako například Zatracená existence, admin Angelus Lapsus, Nomorales, Liberecak, Možná nesmrtelný a Poctivejobčan. Původní myšlenku zpovědnice má na svědomí vysvěcený kněz Pajk, ale pak mu na bedra přistál satanský alien a nastaly Zlaté časy. Po odchodu aliena, který s sebou vzal celou pekelnou jízdu a po převzetí moci sluníčkovými anděly, padla zpovědnice na dno. Pak andělům ustřihl nepřátelský admin křídla a situace se opětovně zvrhla a tak by se dala charakterizovat celá historie zpovědnice; jednou nahoře, jednou dole. Naděje na lepší časy by mohli přijít jedině s Andrejem Babišem, když by to tam vedl jako firmu.

Typický fejk na Zpovědnici

Typický fejk na Zpovědnici.

Problematičtí uživatelé Editovat

Guru Vít Kouba Bhagavan Hraje si na zachránce světa a vymyslel zkombinováním křesťanství a buddhismu náboženství Koubismus. Denně Zpovědnici zahlcuje minimálně 6 zpovědmi, kde káže své učení, což většině komunity leze na nervy a tak se s ním admini dohodli, že denně smí zveřejnit maximálně 3 zpovědi, což nadále porušuje a měl zde již přes sto profilů, které se mu stále dokola mažou za porušování dohody, ale on zakládá další. Jeho nejdéle existující účty byly Svatá celebrita a Svatý kazatel.

Fejkaři Na Zpovědnice se dnes rozmáhá fejkařina. Jde o zneužívání smyslu Zpovědnice. Jde o to, že někdo si vymyslí nějaký příběh a píše, že se mu to stalo a že neví, co s tím a žádá po lidech pomoc a radu. Z tohoto důvodu je běžné, že když se někdo popravdě svěří s něčím neobvyklým, že je označen za fejkaře.

Editovat